niedziela, 14 września 2014

CIRCLE LENSES: Princess Pinky Eclipse Blue from PINKY PARADISE

Dzisiejszy post będzie o moim zakupie, a mianowicie o moich nowych soczewkach.
Soczewki zakupiłam na Pinky Paradise *link* które przyszły w malutkiej paczuszce.



Gdy pełna emocji rozpakowałam paczkę, ujrzałam 2 słoiczki oraz przeuroczy pojemnik na soczewki w kolorze niebieskim.💖

Soczewki ładnie prezentują się na oku, lecz są zdecydowanie stworzone dla ciemnego oka.😒
Parametry:
Średnica: 14.5mm
Krzywizna: 8.6mm
Uwodnienie: 38%
Moc: 0.00 - 10.00

Użytkowanie: roczne

Moja Ocena:

Wygląd: ✭✭✭✭
Wygoda: ✭✭✭✯✯
Krycie:  ✭✭✭✯✯

Wady:
Po kilku godzinach szkolnych jestem zmuszona zakraplać oczy, trudno mi odróżnić `lewą` stronę od "prawej". Mimo wszystko, produkt jest warty swej ceny, a wysyłka bardzo szybka.
Polecam je osobom o ciemnej barwie oka oraz tym, którym niskie uwodnienie soczewki nie przeszkadza.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję zakupu :)) Masz śliczny kursor i muzyczkę <3
    Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam Circle Lens z Pinky Paradise *o takim samym uwodnieniu, tylko nie 14.5mm tlyko 15mm* i wytrzymuję w nich ponad 12 godzin, a nawet do całej doby, więc to pewnie kwestia tego, że masz wysuszoną gałkę oczną ^^

    *http://watashikirei.blogspot.com*

    PS Taka rada: wyłącz sobie weryfikację obrazkową w komentarzach, bo to bardzo zniechęca do komentowania, hahah.

    OdpowiedzUsuń
  3. Soczewki mają świetny kolor i bardzo ładnie się prezentują :3. Gdyby nie to, że sama nie potrafię i boję się nosić soczewek, to bym w takie zainwestowała, hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te soczewki ♥
    Obserwuje ~

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega urocze pudełeczka na soczewki </33
    Soczewki same w sobie mnie nie urzekły. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię niebieskich soczewek, ale w sumie - nie są złe jak patrzę, ładnie ci.
    zycie-arugureiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń